Maaf ~

Alhamdulillah

Assalamualaikum. Setelah follower yang sudah menjangkau 81 nih,agak payah nak henti berblogging. Banyak sangat nak ditulis. Bagi pihak follower lak misti ada sesuatu yang mendatangkan minat untuk follow kan? (cheh) .. heh. Mungkin bagi kebanyakan orang ada masa2 gelap mereka. Sesetengah orang misti pernah berkapel dan seangkatan dengannya. Alhamdulillah bila iman meningkat semua dapat diperbaiki. Lagu ni macam mengingatkan kita pada sejarah2 ni kan?

~saya tak pernah bercinta kepada mana2 perempuan. Tapi pernah mencinta (tapi tak dapat) dan dicinta (tapi tak jumpa lagi,bidadari lah kot,..kene ada ihtisaab kan?heh)

~wallahua'lam. Jom hayati lirik nih.

Maaf Tuk Berpisah
Tashiru

Kau tahu tentang hatiku
Yang tak pernah bisa melupakanmu
Kau tahu tentang diriku
Yang selalu mengenangmu selamanya

*Kini Kusadari bahwa semua itu
Adalah salah dan juga keliru
Akan membuat hati menjadi ternodai

Reff :
Maafkan lah sgala khilaf yang tlah kita lewati
T’lah membawamu ke dalam jalan yang melupakan Tuhan
Kita memang harus berpisah tuk menjaga diri
Untuk kembali arungi hidup dalam ridlo Ilahi

Kutahu bahwa dirimu
Mendambakan kasih suci yang sejati
Kuyakin bahwa dirimu
Merindukan kasih saying yang hakiki

Kembali ke *, Reff

Dan bila takdirnya kita bersama
Pastilah Allah kan menyatukan kita

8 comments:

mhafiz_ydin said...

Cinta itu buta.. Mee cintan itu sedap..

fuad ansari said...

adakah ini yang dikatakan "kebahagiaan dalam perpisahan" ?? (",)

Abu Muhammad Mohd. Ikram said...

Tengah try nak cari kaitan dalam posting ni antara cerita pasal "follower dah sampai 81 orang" dengan "kisah cinta paling indah"... tapi masih tak berjaya, hehe.. :p

Ibnu Mutalib said...

hafiz : mee segera sedap dan cepat

abg fuad : ya, kebahagiaan. mina hubbu makhluk ila hubbu ila allah

abg ikram : memang takdek,heh

cik barakah said...

hoho. sweet entry. kdg2 rasa kejam takdir tuhan, tp mgkin itulah hikmah Allah melakukan setiap yg Dia mahu. mahu mnjga hati dan jiwa yg sudah lama terpaut dgn noda dunia,kan kan ? :DD
suka ayat Dan bila takdirnya kita bersama
Pastilah Allah kan menyatukan kita :DD

aliaazuan said...

Salam.

Doa...insyaAllah nnti Allah bg la bidadari idaman tu.

Bijen M. said...

Semoga kita yang bujang-bujang ni cepat dapat makan nasi ayam.
:D

Anak Pendang Sekeluarga said...

salam,pergh,puitis juga ko ye...
sibuk menulis ,jgn x buat 2jam setengah sudah la...hahhahaa

Followers