Buat Sahabat


aktiviti LDK


di tepi tasik


perjalanan pulang





sesi ceramah ...


Sahabat.. entah bila kan ketemu lagi ....

Jika aku berkawan kerana pangkat,
Apalah sangat pangkat yang ada,
Paling2 pun MPP..

Jika aku berkawan kerana harta,
takde pula yang kaya sangat,
sampai boleh beli kete merce sebijik ke..

Jika aku berkawan kerana rupa,
errr... ada sape2 yg ngaku hensem x??
kita semua hampir serupa je..

Jika aku berkawan kerana popular,
mungkin akan aku pilih,
pak gud @ mak gud..
(semua kenal)

Jika aku berkawan kerana pandai,
xde sapa2 yg pandai,
sbb kita semua ada potensi yg sama..

Jika aku berkawan kerana baik,
aku tak kawan sapa2..
kita kenal antara kita..

aku berkawan kerana kita saling perlu,
mungkin untuk buat assgmnt,
mungkin untuk study group,
mungkin untuk buat projek,
mungkin untuk persatuan @ sukan,
mungkin untuk sekadar sembang2....

tapi yang pasti kita berkawan ..
kerana it ketentuannya,
walaupun aku dan kau tak mahu,
atau mahu..
suka atau tidak..
ia pasti berlaku..

Buat semua sahabatku.....

p/s: inspirasi selepas tgk gambar2 masa matriks




No comments:

Followers